МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ХОСТЕЛІВ НА ПРИКЛАДІ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬК

Автор(и)

  • І.В. Перевозова Івано-Франківський національний університет нафти і газу, Міністерство освіти і науки України, кафедра маркетингу і контролінгу, вул. Шопена,1, м. Івано-Франківськ, 76019
  • Н.А. Даляк Івано-Франківський національний університет нафти і газу, Міністерство освіти і науки України, кафедра маркетингу і контролінгу, вул. Шопена,1, м. Івано-Франківськ, 76019

DOI:

https://doi.org/10.15330/apred.2.13.134-151

Ключові слова:

B2C, готельна індустрія, малі засоби розміщення, маркетингове дослідження, PESTEL-аналіз, хостел

Анотація

У статті наведені результати маркетингового дослідження одного з видів малих засобів розміщення готельної індустрії, а саме хостелів в місті Івано-Франківськ. Відзначено, що хостели як елемент готельного бізнесу є важливим аспектом в розвитку економічної діяльності, фінансового стимулювання міста (на прикладі м. Івано-Франківська), оновленні сфери економіки і мобілізації людського капіталу, що прямо впливає на розвиток внутрішнього туризму кожного територіального суб'єкта. Актуалізовано потребу проведення маркетингового дослідження в якості необхідного теоретико-практичного підгрунтя аргументації бізнес-ідеї відкриття хостела та формування системи рекомендацій по підвищенню ефективності його діяльності в місті Івано-Франківську.

Біографія автора

І.В. Перевозова , Івано-Франківський національний університет нафти і газу, Міністерство освіти і науки України, кафедра маркетингу і контролінгу, вул. Шопена,1, м. Івано-Франківськ, 76019

доктор економічних наук, доцент  

Посилання

1. Kotler, F., Bowen, J. T., and J. Makens. Marketing for Hospitality and Tourism, 2013.
2. Dallen, J. T., and V. B. Teye. Tourism and the Lodging Sector, 2009.
3. Hecht, J-A., and D. Martin. “Backpacking and Hostel-picking: an Analysis from Canada.” International Journal of Contemporary Hospitality Management, vol. 18 (1),2006, pp. 69-77.
4. Bertschi, C., and H. Douglass. In Focus: The Hostel and Budget Traveller Market in Europe – Gaining Momentum, 2014.
5. Avylova, N. L. “Malue otely Rossyy: problemu y perspektyvu razvytyia.” Servys v Rossyy y za rubezhom, no.8 (7), 2014, pp. 79-86.
6. Porter, M. E. Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Industries and Companies, 1998.
7. Johnson, G., Scholes, K., and R. Whittington. Exploring Corporate Strategy, 2008.
8. Ahabekov, S., Kokurnyk, D., and E. Levyna. Sostoianye konkurentnoi sredu: teoryia y praktyka ekspertnoi otsenky, Litres, 2014.
9. Bensoussan, B. E., and C. S. Fleisher. Analysis Without Paralysis: 12 Tools to Make Better Strategic Decisions, 2012.
10. Grant, M. G. Contemporary Strategy Analysis, 2010.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-26