ІННОВАЦІЙНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ У ПРОЦЕСІ ЛОГІСТИЗАЦІЇ БІЗНЕС-ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • І. Б. Галюк Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, Міністерство освіти і науки України, кафедра менеджменту і адміністрування, вул. Карпатська, 15, м. Івано-Франківськ, 76010

DOI:

https://doi.org/10.15330/apred.1.15.169-173

Ключові слова:

логістизація діяльності, логістизація підприємництва, логістика

Анотація

Сучасний характер підприємницької діяльності передбачає інноваційну поведінку на ринку. Ступінь підприємливості визначається наявністю творчого початку в діяльності бізнесмена. І в цьому контексті виникає питання про співвідношення в мотиваційному механізмі підприємництва креативних і корисливих аспектів, тобто визначальної орієнтації на отримання прибутку. В умовах конкурентного ринку передумовою забезпечення даного співвідношення є інноваційна складова діяльності. При цьому повинно забезпечуватися раціональне використання існуючих ресурсів, для чого обов’язковим моментом стає застосування логістизації бізнес-процесів як основи підвищення конкурентоспроможності підприємницької структури.
Відносно нове поняття інноваційного потенціалу підприємницької логістики розглянуто у статті у трьох аспектах: як функціональний менеджмент, що забезпечує дистрибуційний процес нової продукції; як новітній інструментарій управління економічними потоками у підприємництві, що виступає більш ефективною управлінською технологією у порівнянні з традиційними методами управління рухом товарів; як прояв процесу удосконалення логістичної інфраструктури ринку товарів і послуг.
Визначено основні напрямки впливу інноваційного фактора у системі підприємницької логістики, що визначають потенціал її розвитку, а саме: здатність підприємницьких структур генерувати, знаходити, абсорбувати і використовувати знання детермінують їх живучість в умовах всеосяжної невизначеності і мінливості ринкового середовища; процес інформатизації економічних потоків підприємницької діяльності на базі створення інформаційно-логістичних систем; модернізація діючої інституційної структури ринку; розвиток технічного прогресу безпосередньо в процесі руху товару; злам багатьох управлінських стереотипиів, боротьба з корпоративним сепаратизмом і опортунізмом всередині підприємницьких структур, реформування системи цілевизначення і взаємодії у бізнесі, насаджування і культивування нових ціннісних орієнтирів у економіці.

Біографія автора

І. Б. Галюк , Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, Міністерство освіти і науки України, кафедра менеджменту і адміністрування, вул. Карпатська, 15, м. Івано-Франківськ, 76010

кандидат економічних наук, доцент

Посилання

1. Assel, G. Marketing: principles and strategy, INFRA-M, 2001.
2. Linders, M., and H. Firon. Supply and inventory management, LLC Victoria Plus, 2002.
3. Sergeiev, V.I. Logistics in Business, INFRA-M, 2001. 4. Bresin, S. Pratiquer le benchmarking, 1995.
5. Semenenko, A.I. Entrepreneurial Logistics, Polytechnic, 1997.
6. Nordstrom, K. A., and J. Ridderstrale. Funky business. Capital dances to the tune of talent, Stockholm School of Economics in St. Petersburg, 2001.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-04