НАУКОВІ ПІДХОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ КАТЕГОРІЇ “РЕПУТАЦІЯ”

Автор(и)

  • В.В. Шкромида ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”, Міністерствo освіти і науки України, кафедра обліку і аудиту, вул. Шевченка, 57, м. Івано-Франківськ, 76018

DOI:

https://doi.org/10.15330/apred.1.14.136-142

Ключові слова:

репутація, інформаційна економіка, наукові підходи дослідження, поставлені цілі, результати діяльності

Анотація

Наведено актуальність дослідження сутності “репутація” особистості та підприємства як в суспільному, так і господарському житті сьогодення. Встановлено, в спеціалізованій літературі налічується різноманітна кількість наукових підходів дослідження категорії “репутація”, зокрема психологічний, соціологічний, політичний, юридичний, економічний. Визначено, наведені наукові підходи дослідження характеризуються багатовекторністю розуміння, що у підсумку дозволяє на основі дисциплінарного зв’язку більш точно окреслити теоретичні грані такого феномену як “репутація”, виокремити існуючі властивості щодо формування та розробити рекомендації у напрямку її використання на перспективу задля досягнення поставлених цілей і завдань.

 

Біографія автора

В.В. Шкромида , ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”, Міністерствo освіти і науки України, кафедра обліку і аудиту, вул. Шевченка, 57, м. Івано-Франківськ, 76018

кандидат економічних наук, доцент

Посилання

1. The results of the “reputation” search query in Google Trends. Google Official Site, trends.google.com/trends/ Accessed 9 Apr. 2018.
2. “The Universal Declaration of Human Rights of December 10, 1948.” Verkhovna Rada of Ukraine, zakon4.rada.gov.ua/laws/show/995_015/print1390808884452218. Accessed 9 Apr. 2018.
3. “Convention for the Protection of Human Rights and Fundamental Freedoms of November 4, 1950.” Verkhovna Rada of Ukraine, zakon4.rada.gov.ua/laws/show/995_004. Accessed 9 Apr. 2018.
4. “Civil Code of the RSFSR dated 18.07.1963.” Verkhovna Rada of Ukraine, zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1540-06. Accessed 9 Apr. 2018.
5. Shkromyda, V.V. “Business reputation of an enterprise: problems of estimation and necessity of accounting.” Current problems of the region's economy development. Science Collection, vol. 2, issue. 8, pp. 207-211.
6. Fombrun, C.J. Reputation: Realizing Value from the Corporate Image, 1995
7. Fombrun, C. Reputation, John Wiley & Sons, Ltd., 1996.
8. Dowling, G. Reputation of the firm: creation, management and evaluation of efficiency , INFRA-M., 2003.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-04-26

Номер

Розділ

Дослідження розвитку вітчизняного підприємництва