Переживання часу як чинник формування життєвих перспектив студентів в умовах суспільної нестабільності
Ключові слова:
переживання часу, життєві перспективи, життєві цілі, суспільна нестабільність
Анотація
У статті розглянуто особливості переживання часу студентською молоддю. Досліджено рівні сформованості життєвих перспектив студентів-випускників. Проаналізовано співвідношення типів переживання часу та рівнів сформованості життєвих перспектив, а також ставлення опитуваних до ситуації суспільної нестабільності. Встановлено, що високий рівень сформованості життєвих перспектив характерний опитуваним з домінуючою часовою перспективою майбутнього, середній рівень - опитуваним з домінуючою часовою перспективою позитивного минулого та домінуючою часовою перспективою гедоністичного теперішнього, а низький - із часовою перспективою негативного минулого.