Роль навчально-виробничої практики у професійному становленні студентів соціономічних професій

Автор(и)

  • Алла Борисюк доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедри психології та філософії, Вищий державний навчальний заклад України «Буковинський державний медичний університет», м. Чернівці

DOI:

https://doi.org/10.15330/psp.22.99-106

Ключові слова:

компетентність, професійна підготовка, виробнича практика, професійна ідентичність, клієнтський досвід

Анотація

У статті здійснено аналіз ролі навчально-виробничої практики у професійному ста­новленні майбутніх фахівців. Особливу увагу приділено взаємозв’язку теоретичної, прак­тичної підготовки та особистісного розвитку у професійному становленні майбутнього фахівця на прикладі підготовки медичних психологів. Показано взаємозв’язок професійно значущих та особистісних якостей майбутніх фахівців. Підкреслено важливість клієнт­ського досвіду в професійній підготовці лікаря-психолога. Автором подано дослідження становлення професійної ідентичності на прикладі студентів спеціальності «Медична психологія».

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-10

Номер

Розділ

ПСИХОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ