СУТЬ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ СИНТАКСИСУ СКЛАДНОГО РЕЧЕННЯ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • СВІТЛАНА ЩУПКО викладач кафедри інформаційної та соціокультурної діяльності соціально - гуманітарного факультету Західноукраїнського національного університету https://orcid.org/0000-0001-9094-0415

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.51.2.71-74

Ключові слова:

компетентнісний підхід, синтаксис, аналіз синтаксичних теорій, компетентнісна методика навчання, синтетичний характер синтаксису

Анотація

Статтю присвячено лінгвістичним основам навчання синтаксису складного речення в основній школі. Системне вивчення синтаксису складного речення є найважливішим у здійсненні учнями мовленнєвої діяльності та досягненні мети мовної освіти  загалом. У статті з’ясовується, наскільки знання із синтаксису відповідають сучасним вимогам, характеризують теоретичне підґрунтя реалізації компетентнісного підходу в мовній освіті, аналізує стан різноаспектних наукових досліджень синтаксистів, а також визначає лінгвістичні засади компетентнісної методики навчання синтаксису складного речення.

 

Біографія автора

СВІТЛАНА ЩУПКО, викладач кафедри інформаційної та соціокультурної діяльності соціально - гуманітарного факультету Західноукраїнського національного університету

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-11-09

Номер

Розділ

Наукові статті