ВИКОРИСТАННЯ КАРТ-ПЕРЦЕПЦІЙ ПРИ АНАЛІЗІ СТРАТЕГІЙ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПРОВІДНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ КРАЇН ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ В МІЖНАРОДНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ

Array

Автор(и)

  • Ірина ЩЕРБАК кандидат педагогічних наук, викладач кафедри інформатики, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, Україна https://orcid.org/0000-0003-4161-735X

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.50.1.52-55

Ключові слова:

карти-перцепції, стратегічні карти, провідний університет

Анотація

У статті проаналізовано ефективність використання карт-перцепцій на основі наукових досліджень. Розглянуто їх застосування в аналізі стратегій позиціонування провідних університетів країн Західної Європи в міжнародному інформаційному просторі, зокрема, на прикладі провідних університетів Бельгії (Левенський католицький університет, Гентський університет, Лувенский католицький університет, Брюсельський університет (ULB), Вільний університет Брюселю (VUB)). Розроблено алгоритм проведення порівняльно-педагогічного аналізу стратегій позиціонування провідних університетів країн Європи в міжнародному інформаційному просторі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-04-20

Номер

Розділ

Наукові статті