СТАВЛЕННЯ БАТЬКІВ ДІТЕЙ ІЗ ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ДО ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Ольга ТЕЛЬНА кандидат педагогічних наук, доцент кафедри корекційної освіти та спеціальної психології Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради https://orcid.org/0000-0001-5474-9066

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.52.1.28-32

Ключові слова:

батьки дітей з ООП, ставлення, інклюзивна освіта

Анотація

Статтю присвячено розгляду актуальної проблематики моніторингу якості інклюзивної освіти в Україні, зокрема, з’ясуванню ставлення батьків дітей з особливими освітніми потребами (ООП) до надаваних державою освітніх послуг. Авторка знайомить читачів з результатами проведеного нею упродовж 2019 року анонімного інтернет-опитування, учасники якого висловили свою думку щодо рівня розвиненості інклюзивної освіти в Україні, щодо власних експектацій і напрямів її розбудови.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-08

Номер

Розділ

Наукові статті