ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ В УНІВЕРСИТЕТАХ УКРАЇНИ

Array

Автор(и)

  • Марина ІКОННІКОВА доктор педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов Хмельницького національного університету, Україна https://orcid.org/0000-0002-0134-2331

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.50.1.206-212

Ключові слова:

підготовка, освітні програми, організація, навчальна діяльність, зміст, форми, методи, технології, професійна компетентність

Анотація

У статті проаналізовано професійну підготовку майбутніх філологів у закладах вищої освіти України. Визначено та обґрунтовано зміст професійної підготовки філологів на прикладі спеціальності «Германські мови та літератури (переклад включно)» з урахуванням нових нормативних вимог. Охарактеризовано найбільш ефективні форми, методи і технології організації освітньої діяльності майбутніх філологів. З’ясовано складові професійної компетентності майбутніх фахівців германської філології. Проаналізовано процедури і заходи внутрішнього забезпечення якості вищої філологічної освіти. Обґрунтована у статті загальна характеристика професійної підготовки майбутніх філологів в університетах України засвідчила необхідність трансформації змісту підготовки, а також запровадження ефективних організаційних форм і методів навчання, що сприятиме розвитку суб’єкт-суб’єктної взаємодії в освітньому  процесі, розвитку особистості, забезпеченню якості навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-25

Номер

Розділ

Наукові статті