ОПТИМІЗАЦІЯ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ РУХЛИВИХ ІГОР В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Array

Автор(и)

  • Т. Кравченко Переяслав-Хмельницький Державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди https://orcid.org/0000-0002-6041-3101

DOI:

https://doi.org/10.15330/fcult.33.40-51

Ключові слова:

типова освітня програма, молодші школярі, рухлива ігри, естафети, динамічні перерви

Анотація

Мета охарактеризувати та експериментально перевірити вплив уроків з елементами розроблених рухливих ігор та естафет на рівень розвитку фізичної підготовленості учнів початкової школи. Методи й організація дослідження. Нами був проведений педагогічний експеримент протягом 2017– 2019 н.р, на базі Вербівського навчально-виховного комплексу “Загальноосвітня школа І–ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад” Висоцької сільської ради, Дубровицького району, Рівненської області. У дослідженнях взяли участь 65 учнів. Отримані результати. Експериментально доведено що застосування рухливих ігор та естафет,під час динамічних перерв в урочний час сприяли підвищенню рівня фізичної підготовленості у учнів експериментальної групи. Висновки. Відповідно до результатів дослідження можемо констатувати, що одним з найбільш ефективних засобів вирішення проблеми розвитку фізичної підготовленості в молодшому шкільному віці є рухливі ігри

Посилання

1. Борисова ЮЮ. Диференційований підхід у фізичному вихованні школярів на основі використання комп’ютерних технологій : автореф. дис. на здоб. наук. ступеня канд. наук з фіз. вих. і спорту : спец. 24.00.02 “Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення”. Дніпропетровськ, 2009. 20 с.
2. Виленская ТЕ. Физическое воспитание детей младшего школьного возраста : учеб. пособие. Ростов н/Д : Феникс, 2006. 256 с.
3. Вільчковський ЕС. Теорія і методика фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку. Львів: ВНТЛ, 2008. 336 с.
4. Волков ЛВ. Молодший шкільний вік: виховна спрямованість занять фізичною культурою і спортом : навч. посіб. К.: Освіта України, 2007. 152 с.
5. Динамічні перерви. 1–2 класи. упоряд. В. П. Порощук. Х.: Вид. група “Основа”, 2018.221, [3] с. (Серія “Нова українська школа”).
6. Єдинак Г. Плахтій П, Яценюк Ю. Фізична культура в школі: молодому спеціалісту : навч.-метод. посіб. Кам’янець-Поділ., 2000. 305 с.
7. Круцевич ТЮ. Безверхня ГВ. Рекреація у фізичній культурі різних груп населення : навчальний посібник. К.: Олімпійська література, 2010. 248 с.
8. Круцевич ТЮ. Петровский ВВ. Физическое воспитание как социальное явление. Наука в олимпийском спорте. 2001; № 3:3-15.
9. Москаленко НВ. Фізичне виховання молодших школярів : монографія. Д : Вид-во “Інновація”, 2007. 252 с.
10. Мудрик СБ. Рухливі ігри на уроках фізичної культури. Луцьк, 2008. 89 с.
11. Нова українська школа: порадник для вчителя / Під заг. ред. Н. М. Бібі. К.: ТОВ “Видавничий дім “Плеяди”, 2017: 24-25.
12. Островець ТО. Формування мотивації до занять фізичною культурою шляхом застосування різних засобів навчання. Посібник для вчителів фізичної культури, здобувачів освіти ЗЗСО, 2018. 21 с.
13. Презлята ГВ. Народні і забави у формуванні фізичного гарту / ГВ.Презлята//Вісник Прикарпатського університету.Фізична культура.Івано-Франківськ, 2006; Вип.2: 57-62
14. Про затвердження Державного стандарту початкової освіти : Постанова Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 87.
15. Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти “Нова українська школа” на період до 2029 року : Розпорядження КМУ від 14 грудня 2016 р. № 988-р.
16. Радзиевский АР, Верич ГЕ. Об оптимуме двигательной активности человека. Тези доп. ІV міжнар. наук. конгр. [”Олімпійський спорт і спорт для всіх : проблеми здоров’я, рекреації, спортивної медицини та реабілітації”]. К. : Олімпійська література, 2000: 416.
17. Теорія і методика фізичного виховання. Т. 1. Загальні основи теорії і методики фізичного виховання. Під ред. Т. Ю. Круцевич, Київ: Олімпійська література, 2008. 392 с.
18. Теорія і методика фізичного виховання: підруч. для студ. вузів фіз. вихов. і спорту: у 2 т. За ред, Т.Ю. Круцевич. Т. 2: Методика фізичного виховання різних груп населення. К.: Олімпійська література, 2008. 367 с.
19. Худолій ОМ. Загальні основи теорії і методики фізичного виховання. Навч. посібник. 2-е вид., випр. Харків: “ОВС”, 2008. 406 с.: іл.
20. Шиян БМ. Теорія і методика фізичного виховання школярів. Частина 1. Тернопіль: Навчальна книга Богдан, 2001. 272 с.
21. Clements R. An investigation of the status of outdoor play. Contemporary Issues in Early Childhood. 2004; 5 (1): 68-80.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-01-03

Номер

Розділ

Articles