ПРО ЯКІСТЬ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НА ФАКУЛЬТЕТІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ (на прикладі Чорноморського національного університету імені Петра Могили)

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15330/fcult.33.26-34

Ключові слова:

анкетування, студент, спеціальність, мотив, якість освіти

Анотація

Метою дослідження слугувало підвищення якості освітнього процесу на факультеті фізичного виховання та спорту в ЧНУ імені Петра Могили.

В анкетуванні (2019 р.) взяло участь 158 студентів. Визначено рейтинг провідних мотивів щодо вибору майбутньої професійної діяльності: власне бажання (33,2%), престиж професії (15,5%), можливість подальшого працевлаштування (13,7%).

Якість вищої освіти в університеті більшість студентів охарактеризували як “високу” та “дуже високу” (77,2%). Майже чверть респондентів відмітило (25,3%), що не задоволені критеріями оцінювання. Більшість студентів задоволені рівнем організації та проведення лекцій з профільних (93,1%) та непрофільних предметів (89,8%). Більшість опитаних студентів не розчарувалися у виборі щодо факультету та спеціальності (72,2%).

Опитування сприяє процесу двосторонньої взаємодії між викладачами й студентами. Розробляються заходи щодо вдосконалення робочих програм з непрофільних дисциплін.

Посилання

1. Бондаренко ІГ, Бойченко ОВ, Тюветський ДО, Бондаренко ОВ. Проблеми підготовки майбутнього вчителя з фізичного виховання за результатами соціологічного дослідження. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка : [зб. наук. праць. Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт]. Чернігів. 2017; Вип. 147. Т. 1: 283-284.
2. Про вищу освіту : Закон України № 1556-VII, від 1.07.2014 чинний, поточна редакція. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18 (дата звернення: 24.02.2019).
3. Карпюк Р. Стратегія підвищення якості вищої фізкультурної освіти. Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : збірник наукових праць. 2015; № 3 (31): 21-24
4. Мозальов ВЄ. Моніторинг якості освіти: вітчизняний та зарубіжний досвід. Вісник Національного університету оборони України, 2014; № 5 (42): 99-104.
5. Офіційний сайт EOSE (Европейська асоціація з питань спорту, занятості та освіти) [Електронний ресурс]. URL: http://eose.org/2015/10/exclusive-interview-with-antonio-silva-mendes/(дата звернення: 24.02.2019).
6. Офіційний сайт Міністерства освіти і науки України. URL: https://mon.gov.ua/ua/tag/yakist-osviti (дата звернення: 24.02.2019).
7. Стандарт вищої освіти України: перший (бакалаврський) рівень, галузь знань 22 “Охорона здоров’я”, спеціальність 227 “Фізична терапія, ерготерапія” : наказ Міністерства освіти і науки України від 19.12.2018 р. № 1419. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishcha-osvita/zatverdzeni%20standarty/ 12/19/227-fizichna-terapiya-ergoterapiya-bakalavr.pdf.
8. Шлейхер А. Найкращий клас у світі: як створити освітню систему 21-го століття / Переклала з англ. Ганна Лелів. Львів. Літопис. 2018. 296 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-01-03

Номер

Розділ

Articles